דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סוככים: מלוינסקי עד שיינקין 

מאת    [ 11/09/2011 ]

מילים במאמר: 368   [ נצפה 2322 פעמים ]

סוככים היום הם פריט נאה בחצר או במרפסת, ברחוב או בשדרת העיר. סוככים מתאימים לכל דבר, הם ממש כמו לחם וחמאה. היום, הם ממש כמו הבייסיק של הבגדים -  סוככים הם כמו ג'ינס וטי שירט, תמיד נכון, תמיד מעודכן, תמיד הולם את רוח התקופה. כמובן, גם בפריטים קלאסיים ועל זמניים יש שינויים בהתאם לתקופה.

אנחנו רואים שאופנה – מטבעה היא נוטה לחזור אחורה. אם לפני כמה שנים היינו מתפוצצים מצחוק כשהיינו רואים תמונות של עצמנו, לבושים ב"ליווייס 501", שמגיע עד מעל הפופיק, הרי שהיום הגזרות הגבוהות שבות ממעמקי הבוידעם לרדוף אותנו, ויש סיכוי, נמוך אך לא בלתי שפוי, שבעוד כמה שנים נראה את עצמנו צועדים במכנסיים ה"פדלפון" המתרחבות משנות ה-70... כך שהיום אולי אתם צוחקים על אותם סוככים מיושנים בני 30 שנים ומעלה, המעטרים חלק מחנויות ובתי עסק של קשישים, אך היזהרו, כי אולי הסגנון הזה יחזור ובגדול – אופנתי יותר מכל פעם...

סוככי הרטרו צפויים לחזור בעיר המחבקת ואוהבת אותם, מאמצת אותם לליבה, והאם של כל הטרנדיים הישראליים. אין ספק שתל אביב היא עירם של סוככים. בכל הרחובות – החל מהדרום הססגוני ועד השמנת של הצפון, מפלורנטין ועד רמת אביב ג', מחנויות יד שנייה בבוגרשוב הצופות אל ים התכלת, קיוסקים אופנתיים בפנקס שאוסרים על שימוש בשקיות פלסטיק ובסטות בדרך סלמה, תוכלו למצוא אותם, שפע של סוככים, בכל מקום ובכל פינה. אנחנו מדברים, כמובן, על בתי עסק שהבינו כבר ממזמן, סוכך אישי הוא ממש כמו כרטיס הביקור האישי של העסק.

סוכך הוא חלק בלתי נפרד מהמיתוג. כל שאותו סוכך יותר מעוצב, יותר שיקי, כך בית העסק מקבל יותר נקודות בעייני הלקוחות העוברים. כמובן, עיצוב לוגו ייחודי ומושקע הוא חלק מהקסם של אותו סוכך.

אם רוצים לבלוט ולמשוך את עייני העוברים ושבים, כדאי לחשוב היטב על העיצוב של אותו סוכך. הוא צריך להשתלב בהרמוניה לא רק עם הרחוב ועם הסביבה, לא רק ברוח התקופה ולא רק מתוך מחשבה לעתיד, אלא גם להתאים לאופי לחנות, לקהל היעד. אם החנות או העסק פונה לקהל יעד יותר מאופק, סולידי, שמרני, אוכלוסיה מבוגרת או מהחברה הגבוהה, כדאי לבחור בצבעים שקטים ורגועים. היתרון – יצירת תדמית מאופקת, בוגרת ותמיד נכונה. החיסרון? שעמום אימים.... כמובן, אל לנו לשכוח, סוכך בצבעים צעקניים עלול לייצר תדמית זולה ועממית. מצד שני, בשילוב חכם ובנגיעות צבע מתוחכמות – אפשר לאחוז את המקל משני צדדיו.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב